Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Žádost o přijetí na místo ADMINA na AWP serveru

ForsenCD 
1. 《GrovlCZ》
2. 15
3. http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_289452/...layer=2295
4. žádný ban na žádném serveru nebyl
5. https://steamcommunity.com/profiles/76561198308955030
6. Je mi 15 let. Studuji obor IT se zaměřením herní grafika a rozšířené programování. Ve volném čase se věnuji hraní her a sportům(převážně florbal). Ve hrách jsem někdy toxic ale nikdy ne na AWP serveru, protože tam nemám ani být proč toxic.

7. Na  AWP serveru bych chtěl být admin, protože si myslím, že bych se možní hodil a protože chci bojovat proti cheaterům a toxic lidem kteří kazí zábavu a pohodu na serveru. Často hraji s Triplixem na serveru a když ne tak se často potkám s cheatrem. S triplixovou pomoci už dostalo dost cheatrů ban. Na mém druhém free to play CS:GO účtu jsem měl hacky pár měsíců, ale na mém hlavním nikdy, proto si myslím, že hackera poznám. Na CS:GO mám nahráno přes 700 hodin a skoro 5 let. Na serveru jsem začal hrát už docela dlouho dozadu (asi 2 roky) a celé asi 2 roky co jsem, když jsem tam hrál, tak jsem se moc bavil, protože jsou všichni hráči a hlavně admini se kreými jsem hrál velmi příjemní a já si myslím, že jsem také v pohodě člověk. Jedinou věc , kterou bych změnil na serveru je to, že bych přidal zpět rank systém. Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den. 《GrovlCZ》

Zajímavé, říkáš že hraješ často na serveru a za posledních 28 dnů máš cca 10 hodin.
S pozdravem Ondřej Vanko
IČO: 09846902, Registrován u ŽÚ Židlochovice,
hezký zbytek dne.
--
Když dostaneš ban za cheaty, tak neříkej že je nemáš  kekw pausechamp

(08.10.2020, 12:15)DeadSwim Napsal(a): Zajímavé, říkáš že hraješ často na serveru a za posledních 28 dnů máš cca 10 hodin.

Na serveru jsem hrál dříve dost často a poté vyšel update, který můj starý počítač neunesl ale teď mam nový počítač a hraju když můžu.