Žádost o administrátora
Žádost o administrátora na Jailbreak

1)Ꝅʉꞗⱥ

2)16

3)"nefungují"

4)Neměl

5)STEAM_1:0:512522741

6)Jmenuji se Jakub Jiráček. Narodil jsem se 10. Března 2004. Studuji v Benešově, snažím se vyučit jako elektrikář, studuji prvním rokem jelikož je teď stanovena karanténa, tak nemohu chodit do mnou zvolené školy a proto zabíjím čas tím že hraju počítačové hry, na hře counter strike global offensive mám nahráno 220 hodin (103 za minulé dva týdny), league of legends (ale to moc nehraju). Jsem celkem učenlivý a dokážu přiznat, že sem udělal chybu.

7)Chtěl bych být administrátorem, myslím si, že bych byl užitečný. Umím řešit problémy a když někdo něco potřebuje tak jsem schopný mu poradit či pomoci. Na vašem serveru nějakou chvíli hraji. Chtěl bych tomuto serveru pomoct v rozvoji (například: navrhovat nové mapy, návrhy na úpravy mapy, atd...).

S pozdravem,
Ꝅʉꞗⱥ

1)Ꝅʉꞗⱥ 2)16 3)"nefungují" 4)Neměl 5)STEAM_1:0:512522741 6)Jmenuji se Jakub Jiráček. Narodil jsem se 10. Března 2004. Studuji v Benešově, snažím se vyučit jako elektrikář, studuji prvním rokem jelikož je teď stanovena karanténa, tak nemohu chodit do mnou zvolené školy a proto zabíjím čas tím že hraju počítačové hry, na hře counter strike global offensive mám nahráno 220 hodin (103 za minulé dva týdny), league of legends (ale to moc nehraju). Jsem celkem učenlivý a dokážu přiznat, že sem udělal chybu. 7)Chtěl bych být administrátorem, myslím si, že bych byl užitečný. Umím řešit problémy a když někdo něco potřebuje tak jsem schopný mu poradit či pomoci. Na vašem serveru nějakou chvíli hraji. Chtěl bych tomuto serveru pomoct v rozvoji (například: navrhovat nové mapy, návrhy na úpravy mapy, atd...). S pozdravem, Ꝅʉꞗⱥ
edited May 5 at 1:19 pm

Ahoj,
Zkus se prosím příště více rozepsat, konkretně v bodě 7, prozatim zamítám

Ahoj, Zkus se prosím příště více rozepsat, konkretně v bodě 7, prozatim **zamítám**
73
1
2
This topic is closed
live preview
enter atleast 10 znaků