Žádost o administrátora
Žádost o pozici Admina na AWP serveru.

1) Cthurolog

2) 20

3) http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_289452/hlstats.php?mode=playerinfo&player=22587

4) Ano, za cheating, nicméně mi byl po přezkoumání hlavního admina odebrán.

5) STEAM_1:0:531477548

6) Jmenuji se David, je mi 20 let, žiji v Praze a studuji Vysokou školu Ekonomickou. Mezi moje koníčky mimo hry na PC patří box, basketbal, car-racing a anime. Při studiu si přivydělávám v účetní firmě. Jsem komunikativní, přátelský a rád pomáhám lidem.

7) Jsem zkušený hráč CS:GO se skvělou znalostí hry, jakožto high-tier hráč (Global Elite, FaceIt lvl 10 atp.) jsem i velmi schopný co se týče posuzování zda-li někdo cheatuje nebo ne, zároveň mezi moje silné stránky patří trpělivost, objektivnost a mám chladnou hlavu. V případě přijmutí mohu také zaručit svou konstantní aktivitu jako Admin. Dále mě nenapadá nic co bych tu zmínil, ale rád odpovím na jakékoliv otázky, které byste na mě měli.

Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den

David.

1) Cthurolog 2) 20 3) http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_289452/hlstats.php?mode=playerinfo&player=22587 4) Ano, za cheating, nicméně mi byl po přezkoumání hlavního admina odebrán. 5) STEAM_1:0:531477548 6) Jmenuji se David, je mi 20 let, žiji v Praze a studuji Vysokou školu Ekonomickou. Mezi moje koníčky mimo hry na PC patří box, basketbal, car-racing a anime. Při studiu si přivydělávám v účetní firmě. Jsem komunikativní, přátelský a rád pomáhám lidem. 7) Jsem zkušený hráč CS:GO se skvělou znalostí hry, jakožto high-tier hráč (Global Elite, FaceIt lvl 10 atp.) jsem i velmi schopný co se týče posuzování zda-li někdo cheatuje nebo ne, zároveň mezi moje silné stránky patří trpělivost, objektivnost a mám chladnou hlavu. V případě přijmutí mohu také zaručit svou konstantní aktivitu jako Admin. Dále mě nenapadá nic co bych tu zmínil, ale rád odpovím na jakékoliv otázky, které byste na mě měli. Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den David.
edited May 4 at 4:32 pm