MadGames.eu - Forum

Úplná verze: Zadost na Admina Only Mirage V1
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Jméno/Nickname:  ☂Foメeήτo☂
Váš věk: 26/9/03
HlStats :  https://hlstats.madgames.eu/hlstats.php?...ayer=51556
Měl jsi někdy u nás ban? Ban jsem neobdržel ani na jednom serveru který vlastní DeadSwim.
SteamID:  Steam id - 786432 / https://steamcommunity.com/profiles/76561199016165714/

Obecné Info

Jmenuji se Michal , tím to rokem mi bude 18 let. Bydlím ve Zlínský kraji , chodím na Střední odbornou školu a Střední odborné učiliště  v Uherský Brodě , Studuji 2. rokem malíř, natěrač dekorater  .
Chodím někdy  cvičit  s kamarádem do fitka.Pred koronou sem chodil hrat fotball jak
se vse rusilo tak uz na to nebyla nalada. Ted docela casto hraji na Pc , konkretne Lolko , csgo , atd... csgo posledni dobou aktivne , rad tam potkavam nove kamarady.
S klukama ktere sem poznal na madgames hraji mm kecam na dc atd.. .

Proč právě já ?

Ta to veta je sama o sobe zvlastni ale asi mam tomu serveru co nabidnout jsem docela pohodovej klucina ktrej se snazi lidi tahnout lepsi smerem , u csgo se snazim regulovat cheatery na mm pomoci reportu ale kdyz zajdu se spatnou naladou na madgames a je , tam cheater neni admin co by mu dal ban tak sem nastvan a typuji ze i ostatni hraci.
Proto bych se chtel stat adminem abych pomohl samotnemu serveru a chodu.

Rad se učim nove veci , samozrejme neznam vsechny prikazy ale rad se je doucim.

Samozrejme mam nejake ty chybi ale kdo nema , rad se vzdy poucim a beru to objektivne.
Nerad pomlouvam lidi za zady prijde mi to dost neeticke.

Co se tyka banovani , kicku , mutu , atd... sem odhodlan davat to i kamaradum a lidem co me znaji a normalne se semnou bavi , protoze nemam rad lidi co podvadi ve hre , vzivote a v lasce.

Zavěr toho celého ?