Žádost o administrátora
Žádost o administrátora na 1v1 serveru
  1. Mnahy_

2. 15 let ( za 1 měsíc 16 let)

3. https://hlstats.madgames.eu/hlstats.php?mode=playerinfo&player=32783

4.Ne neměl, pouze mute v chatu

1. STEAM_0:1:504510417

2. Jmenuji se Šimon Laštovica. Narodil jsem se 17. Července 2004. Studuji v Plzni, vyučuji se jako IT technik, studuji prvním rokem. Rád hraji počítačové hry. Nejvíce času strávím u CS:GO, přibližně 5 hodin denně. Jsem velmi přátelský a rád se bavím se svými kamarády.

3. Rád bych se stal adminem na 1v1 serveru, protože na tomto serveru je spoustu malých dětí kteří nadávají a jsou toxic a jelikož není moc adminů na 1v1(nejsou tak aktivní na tomto serveru) tak proto se stále vracejí a pokračují ve své toxicitě. Adminem jsem už na AWP serveru. Jsem přátelský hráč a velmi rád hraji CS:GO i když se občas dokážu rozzuřit nad ruskými hráči. Umím též 2 jazyky takže dorozumět se nebude problém.
    S pozdravem Mnahy_

1. Mnahy_ 2. 15 let ( za 1 měsíc 16 let) 3. https://hlstats.madgames.eu/hlstats.php?mode=playerinfo&player=32783 4.Ne neměl, pouze mute v chatu 5. STEAM_0:1:504510417 6. Jmenuji se Šimon Laštovica. Narodil jsem se 17. Července 2004. Studuji v Plzni, vyučuji se jako IT technik, studuji prvním rokem. Rád hraji počítačové hry. Nejvíce času strávím u CS:GO, přibližně 5 hodin denně. Jsem velmi přátelský a rád se bavím se svými kamarády. 7. Rád bych se stal adminem na 1v1 serveru, protože na tomto serveru je spoustu malých dětí kteří nadávají a jsou toxic a jelikož není moc adminů na 1v1(nejsou tak aktivní na tomto serveru) tak proto se stále vracejí a pokračují ve své toxicitě. Adminem jsem už na AWP serveru. Jsem přátelský hráč a velmi rád hraji CS:GO i když se občas dokážu rozzuřit nad ruskými hráči. Umím též 2 jazyky takže dorozumět se nebude problém. S pozdravem Mnahy_
edited Jul 28 at 10:53 am

Žádost vyřešená v soukromé zprávě administrátora.

Žádost vyřešená v soukromé zprávě administrátora.
55
1
2
This topic is closed