Žádost o administrátora
Žádost o Administrátora na AWP serveru

Nickname: Miluju Aničku <3

SteamID:

https://steamcommunity.com/id/RogLinx

Věk: 17 let

Ban: Nikdy jsem na žádném ze serveru neměl ban.

Krátké informace o mně:

Jsem Alex Šimánek. Bydlím v Ústeckém kraji. Studuji SOŠ ekonom (obchodní akademie). Hraji florbal a to už 4 roky. Dříve jsem hrál tenis a to 7 let. Mými dalšími zájmy jsou fotografování, stříhání a natáčení videí. Dále mám přítelkyni, která se jmenuje Anička. ( od toho nickname ). Jedna z mých častých věcí co dělám je hraní csgo.

Proč bych měl být admin zrovna já?:

Dle mého názoru bych měl být admin z důvodu toho, že jsem velmi aktivní na tomto serveru a velmi rád bych pomáhal k lepšímu chodu. A jsem velmi aktivní i mimo server například discord a nebo teamspeak. A ještě si myslím, že velmi dopomůže to, že na tomto serveru jsem hrál i dřív a můj nejvyšší dosažený rank byl THE LEGEND. Další věci, proč bych se měl vlastně stát adminem je ta, že v této době jsem na PC celé dny. Tím pádem jsem on-line pořád na csgo, teamspeaku a discordu.
Zkušenosti:

Hru csgo ovládám na tomto účtu mám nahráno něco přes 1000 hodin a na minulém účtu mám zhruba 2000 hodin. Na několika serverech jsem už vypomáhá, takže vím co a jak.

Věci k doplnění:

Na PC jsem tedy celý den. Tím pádem mám čas kdykoliv. Můj nejvyšší rank ve hře csgo byl legendary eagle. Je mi 17 let. Jmenuji se Alex Šimánek. Bydlím cca 18 km od Litoměřic. Jestli si nebudete vědět rady zda mě budete chtít přidat jako Admina, tak budu rád pokud zajdeme na teamspeak a promluvíme si klidně o čemkoliv co jsem zde nezahrnul. Pro tento server bych byl plné k dispozici každý den!

Děkuji za váš čas a doufám v to, že se moje žádost uchytí.nn